Min väska och dess innehåll



Jag såg någon som gjorde såhär i sin blogg och jag blev så förundrad över alla coola grejer folk tydligen har i sina väskor. Var tvungen att kolla vad jag hade i min, inte så mycket coolt men iaf.

- Ipod och WESC-hörlurar som båda tillhör min bror
- Räkning från sjukhuset
- Den lille kameran
- Kallelse till operation
- Tomt paket med Extratuggumin (dom är så sjukt goda!)
- Vitamin Defence, också tom men brukar innehålla vatten
- Sminkväska med diverse innehåll
- Sån ful låda till bindor
- Isadora puder
- Solskydd
- Passerkort till jobbet
- Hårsnodd
- Gammal Metro
- Fyra samarin
- Kvitton från flygplatsen
- Bindor som inte får plats i den fula lådan
- Information från Apollo
- Kam och hårsnodd nummer två
- Bussbiljett
- Bok
- Genomskinlig enliterspåse där man kan lägga vätska när man flyger

1 kommentar:

callea sa...

som i "things that you carry"-group på flickr!

Underbar idé.